Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Corporate Assistant Relationship Manager - Alba Iulia
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile Corporate Assistant Relationship Manager - Alba Iulia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.05.2019 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
• Studii superioare (preferabil studii economice);
• Limbi straine: engleza fluenta, vorbit si scris;
• Aptitudini organizatorice;
• Aptitudini de vanzari;
• Spirit analitic si structurat;
• Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene limita stricte.
• Asigura suportul necesar in vederea deservirii clientilor aflati in portofoliul
Relationship Managerilor, prin preluarea anumitor activitati cum ar fi:
• Ajuta la colectarea tuturor documentelor necesare in vederea deschiderii conturilor
curente;
• Pregateste diverse cereri/memo-uri solicitate, legate de activitati zilnice diverse
(cum ar fi, dar fara a se limita la: solicitari de corectii a diverse inregistrari in
sistemul informatic; informari legate de indeplinirea/neindeplinirea unor conditii
aprobate, etc);
• Intocmeste formularul de aprobare pentru emiterea unor SGB cu acoperire 100%
in numerar sau cu o alta Scrisoare de Garantie Bancara.
• Urmareste indeplinirea oricaror amanari a indeplinirii unor conditii in intervalul de
timp pentru care au fost aprobate – conform procedurilor in vigoare, si il
informeaza pe Relationship Manager de stadiul indeplinirii acestora;
• Pregateste diverse scrisori fara risc de credit asociat solicitate de clienti, aflate in
portofoliul de produse al bancii (de exemplu: scrisori de bonitate; scrisori catre
auditori; etc);
• Verifica si initiaza actualizarea in permanenta a datelor clientilor in sistemul
informatic al bancii;
• Participa la unele intalniri cu clientii si ofera suport in organizarea anumitor
evenimente/campanii pentru clienti, dupa caz;
• Asigura suport in intocmirea rapoartelor referitoare la vizite; in introducerea datelor
legate de vizitarea / sunarea clientilor; in gestionarea listelor de oportunitati (pipe-
line);
• Redacteateaza diverse contracte de servicii (pentru O/N, phone agreement,
conturi de garantie pentru buna executie, etc);
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
UNIVERSAL BANKER FLYER - ALBA IULIA Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la