Spare parts technician

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kimball Electronics Romania active.


Vezi toate job-urile Spare parts technician active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Kimball Electronics Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 24.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In urma cu +8 ani investitia noastra de tip greenfield isi facea simtita prezenta entuziasta in Timisoara, iar astazi, suntem un competitor de renume în industria EMS: calitate, durabilitate, tehnologie si adictie pentru rigurozitate si creativitate in acelasi timp!

    Fie ca este vorba de clientii, angajatii, furnizorii, partenerii nostri, este simplu: „Facem intotdeauna lucrurile in modul corect!”

    Ne străduim să fim un bun angajator: un loc unde angajații noștri pot avea un job bun, sigur, sunt recompensați corect, se simt respectați și au ocazia să se dezvolte în mod autentic!

    Oamenii noștri reprezintă compania!



    Cerinte

    •Studii medii finalizate, ideal studii tehnice;
    •+1 an de activitate in magazie/ gestiune/ flux de materiale;
    •Cunostinte
    •Experienta si cunostinte de utilizare a unui sistem informatic in gestiunea materialelor, ideal SAP;
    •Inclinatie spre procese rutiniere, alaturi de abilitatea de a respecta procese prestabilite;
    •Seriozitate, flexibilitate si disponibilitate;
    •Limba engleza –minim Nivel mediu;

    Responsabilitati

    Mentinerea relatiilor de lucru necesare pentru a asigura un stoc potrivit de piese de schimb:

    ◦Clientii interni:
    ◾Preia si plaseaza comenzile din partea colegilor din aria de Inginerie (in special ariile: mentenanta, process, testare)
    ◾Gestioneaza procesul de achizitii pentru solicitarile primite si aprobate in prealabil

    ◾Informeaza in mod current solicitantii despre statusul comenzilor lansate si data estimata de livrare;





    ◦Furnizorii externi:
    ◾Lanseaza comenzi catre funziorii externi potrivit procesului intern

    ◾Preia informatii necesare clientilor interni din procesul de achizitii (ex. data estimate de livrare)






    •Efectuarea operatiilor definite in aria de depozit, atat fizic, scriptic cat si informatic
    ◦Asigura receptia materiei prime de la furnizor (cantitativa si calitativa)
    ◦Urmareste receptia pieselor de schimb comandate si actualizarea stocurilor;
    ◦Asigura depozitarea materiei prime potrivit categoriei din care face parte (Part Number), in locatiile definite intern in aria de depozitare specifica.
    ◦Asigura transferul de materie prima, potrivit solicitarilor interne din partea clientilor interni (ex. cerere de piese de schimb pentru un anumit echipament);

    ◦Recunoaste piesele dupa part number, descriere si utilizare potentiala/ anumite echipamente.





    •Responsabilitate pentru acuratetea fizica, scriptica si informatica a gestiunii
    ◦Mentine acuratetea stocului de piese de schimb;
    ◦Mentine ordinea in spatiul de depozitare si cu acces imediat la fiecare reper din gestiune;
    ◦Urmareste stocurile MIN-MAX si gestioneaza optim aceste stocuri (ex. lansarea de comenzi imediate pentru piesele ce scad sub stocul minim definit de catre cooronatorul de mentenanta);
    ◦Sesizeaza discrepantele de cantitate, calitate, defect al pieselor receptionate sau deja in stoc;
    ◦Ruleaza periodic inventare de control intern, actualizeaza si urmareste statusul discrepantelor;
    ◦Sesizeaza managerul direct si responsabilii de inventar referitor la acest discrepante; in cazul unor decizii de remediere, se implica si urmareste remedierea discrepantelor de stoc.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid