Assistant Manager/ Back Office Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager/ Back Office Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Profilul dumneavoastră:
    - Vorbitor fluent de limbă engleză;
    - Cunoștințe şi abilitate la utilizarea MS Office;
    - Spirit de echipă, profil comunicativ și prietenos;
    - Independent și organizat.

    Responsabilitati

    Căutam un Assistant Manager care să ne ofere suport pentru:
    - Elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de Grupul Deceuninck;
    - Asigură şi optimizează fluxul de informaţii în cadrul societăţii
    - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei.;
    - Urmăreşte scadentele de plată ale facturilor interne si externe în colaborare cu departamentul de contabilitate;
    - Furnizează informaţiile şi documetele necesare departamentului juridic prin telefon, fax, e-mail, documete predate pe suport de hărtie, copii xerox;
    - Asigură legatura cu furnizorii societăţii ori de câte ori este nevoie;
    - Preia, înregistrează, distribuie compartimentelor implicate, îndosariază şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite de la parteneri, clienţi şi ceilalţi angajaţi;
    - Redactează corespondenta de afaceri necesară desfaşurarii activităţii zilnice;
    - Realizează traduceri de documente şi articole;
    - Asigură transmiterea documentelor prin poştă, fax, e-mail.

    Alte informatii

    Ce vă puteți aștepta de la noi:
    - Echipă motivată cu un scop comun;
    - Angajarea pe termen lung;
    - Decont transport;
    - Pachet salarial atractiv (sunt incluse: tichete de masa si abonament medical);
    - Program de lucru 08:00/16:00.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (58)