Asistent Store Manager/Department Manager Mohito

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LPP ROMANIA FASHION active.


Vezi toate job-urile Asistent Store Manager/Department Manager Mohito active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: LPP ROMANIA FASHION
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    LPP SA administreaza 5 dintre cele mai populare branduri fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito si Sinsay.

    Compania are o retea care cuprinde mai mult de 1700 de magazine si a creat locuri de munca pentru aproximativ 20 000 de angajati atat la birouri cat si in lanturile de magazine din Polonia, Europa, Asia si Africa.

    Cerinte

    CE CAUTAM:
    Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, vanzare si negociere;
    Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva;
    Atentie distributiva, simt pentru detalii;
    Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita;
    Inteligenta, dorinta si capacitate de a invata;
    Experienta in fashion retail
    Experienta in coordonarea unei echipe este un plus;
    Foarte bun organizator;
    Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu-avansat;

    Responsabilitati

    Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului in lipsa Directorului de Magazin;
    Realizarea planulului de vanzari;
    Tinerea corecta a evidentei contabile primare a magazinului;
    Recrutarea si selectia personalului (in colaborare cu Directorul de Magazin), formarea, motivarea, evaluarea si propunerea de penalizari pentru personalul din magazin;
    Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru a angajatilor din subordine; Monitorizarea performantei angajatilor si urmarirea realizarilor;

    Alte informatii

    CE OFERIM:
    O pozitie stabila intr-o companie in plina expansiune;
    Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan profesional;
    Oportunitati de participare in proiecte interne;
    Salariu competitiv.
    Bonuri de masa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (184)