Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Remote work: On-site
    Cerinte

    • Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
    • Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
    • Limba engleza(scris si vorbit, nivel conversational)
    • Cunoasterea pachetului Ms Office;
    • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
    • Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
    • Capacitatea de a lucra sub stres;
    • Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
    • Capacitate de organizare a prioritatilor;
    • Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.
    • Experienta in domeniul financiar - contabil (rapoarte, colaborare cu furnizorii bancari, inserare plati, cashflow and budget)

    Responsabilitati

    •Asistarea Managerului in activitatea sa zilnica;
    •Activitati de protocol atunci cand este cazul;
    •Participa la intalniri impreuna cu Directorul General;
    •Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
    •Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
    •Traducerea si redactarea de documente;
    •Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
    •Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate;
    •Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
    •Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei
    •Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului)
    •Emite documente oficiale in numele companiei
    •Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul
    •Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei
    •Asigura planificarea si organizarea calendarului
    •Mentine documentele organizate
    •Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager
    •Efectueaza plati in numele companiei
    • Emite rapoarte financiare


    Alte informatii

    Beneficii:
    • Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera;
    • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
    • Tichete de masa;
    • Teambuilding-uri.
    • Salariu competitiv;
    • Bonusuri si cadouri;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (81)