Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 04.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte





    • Experienţă în contabilitate de minim 6 luni;
    • Cunoaştințe de operare într-un soft de contabilitate (cunoașterea softului SAP constituie un avantaj);
    • Bune cunoștințe ale limbii engleză (scris și vorbit);
    • Meticulozitate şi exactitate;
    • Bune abilitati de rezolvare a problemelor;
    • Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa operaţiunilor din casierie în lei – emitere şi înregistrare chitanţe, dispoziţii de încasare/plată, depunere numerar în bancă şi evidenţa registrului de casă zilnic.
    • Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune (operare BC).
    • Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi; operare în SAP, trimitere la bancă, urmărire încasare şi arhivare.
    • Operează extrasul de bancă privind încasările şi actualizează încasările în centralizator.
    • Urmăreşte garanţiile – înştiinţare agent, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare.
    • Arhivează documentele contabile, facturile interne şi externe.
    • Întocmeşte chitanţele pentru clienţi şi operează în SAP.
    • Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici.
    • Menţinerea legăturii cu clienţi pe partea de încasări, facturi neprimite, punctaje, confirmari de sold.
    • Evidenţa şi urmărirea eşalonărilor la plată a debitelor clienţilor.
    • Verificarea şi analizarea situaţiei din piaţă a noilor clienţi conform procedurii societaţii
    • Verificarea lunara a soldului creditor pe clienti şi emiterea /stornarea facturilor de avans
    • Analizarea şi raportarea bilunara a situaţiei clienţilor neîncasaţi.
    • Introducerea limitei de credit in sistem pentru clienţii analizati;

    Profilul psihologic:
    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei Peri;
    • Consecventa in declaratii si actiuni;
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Implicare în muncă;
    • Dinamism;
    • Abilităţi de organizare;
    • Negociere;
    • Comunicare;
    • Asertivitate;
    • Abilităţi de persuasiune.

    Alte informatii

    Clientul nostru, Peri România este o companie fondată în anul 1969 și unul dintre cei mai mari producători de cofraje și eșafodaje din lume.
    Este o afacere de familie cu un dezvoltat simț al valorilor, iar scopul acesteia este reprezentat de aducerea performanței și celor mai bune servicii pentru clienții săi.
    Cu sediul principal în Germania, Peri are mai mult de 60 subsidiare și peste 120 centre logistice, are peste 7700 angajați la nivel mondial.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (127)