Specialist Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile certSIGN active.Vezi toate job-urile Specialist Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | certSIGN |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.05.2019 |
Remote work: | On-site |
certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.
Cerinte
Scopul postului:
Oferă suport tehnic clienţilor legat de serviciile şi produsele certSIGN
Cerințe:
• Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
• Abilităţi în operarea pe calculator
• Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
• Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă PC-uri
• Cunoştinţe despre sisteme de operare Windows, Linux, MAC
• Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, Linux, MAC)
• Cunoştinţe medii echipamente transfer de date (switch-uri, router-e)
• Cunoştinţe medii de cablare structurată
• Experienţă în utilizarea Microsoft Office
• Cunoştinţe limba engleză – nivel mediu.
Responsabilități:
• Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie: telefon, e-mail, web, sms, whatapp etc.
• Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică
• Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate de Operatorul Helpdesk către persoanele în măsură să le rezolve
• Înregistrează în aplicaţia informatică modul de soluţionare a solicitărilor
• Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor
• Respectă procedurile companiei în privinţa furnizării certificatelor digitale
• Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
• Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct
• Instalează, configurează şi asigură mentenanţa pentru sisteme de operare Windows
• Modifică sau adaugă noi staţii de lucru în reţea, execută operaţii de: cablare, configurare staţie, switch-uri)
• Configurează echipamente de reţea sau periferice
• Asigură o bună gestionare a echipamentelor periferice.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Data Management Specialist 4500 - 5500 RON NET / luna | |
Specialist Salarizare / Payroll Hybrid | |
Vezi job-uri similare (136) |
Raporteaza eroarea la