Referent Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Camusat RomTelecomunicatii active.


Vezi toate job-urile Referent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Camusat RomTelecomunicatii
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CAMUSAT ROM TELECOMUNICATII - Societate multinationala, parte a grupului francez CAMUSAT, leader in domeniul constructiilor de infrastructuri pentru telecomunicatii.

    Cerinte

    Cerinte

    • Studii universitare finalizate
    • Cunostintele tehnice in domeniul telecomunicatiilor sunt un plus
    • 1-2 ani de experienta in domeniu
    • Cunoasterea limbii engleze si / sau franceza ar fi un plus
    • Cunostinte de calculator - Word, Excel, Outlook
    • Orientat spre detalii
    • Orientat spre rezultate
    • Abilități administrative si organizatorii

    Responsabilitati

    Context

    Camusat este o companie multinationala cu prezenta in peste 40 de tari si peste 2900 de angajati. De peste 40 de ani compania a crescut si a dezvoltat 5 linii de business, cum ar fi constructiile de site-uri de telecomunicatii, instalare si punere in functiune echipamente radio, proiectare sisteme de energie regenerabila, reparatii si intretinere de retele de fibra optica si servicii de monitorizare si suport ale acestora.

    Functie

    Pentru a sprijini departamentul nostru de fibra optica cu sarcini administrative, cautam un Referent Administrativ care sa ne ajute la intocmirea, raportarea, arhivarea si pastrarea documentelor necesare pentru fisierele de constructie a retelelor de telecomunicatii.

    Sarcini

    • Introducere de date pe diferite platforme online (facturi , chitante, bonuri de comanda etc);
    • Inregistrarea si arhivarea documentelor legate de serviciile externalizate;
    • Redirectionarea rapoartelor interne pentru validare iar apoi transmiterea lor la clientul final;
    • Redactarea bonurilor de comanda anexate fiecarei facturi;
    • Verificarea documentatiei pentru diferitele proiecte in desfasurare;
    • Asistarea in elaborarea dosarului final al proiectului;
    • Raportarea stadiului de finalizare a dosarului / proiectului;

    Alte informatii

    Beneficii

    • Salariu motivant
    • Bonusuri de performanta
    • Posibilitatea de a lucra in proiecte industriale majore inovatoare
    • Cariera bazata pe performanta si oportunitati de dezvoltare
    • Pachet de beneficii (asigurare medicala, etc.)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (25)