Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Clinicile Dentare Dr. Leahu active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Clinicile Dentare Dr. Leahu
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    „Sanatate reala si o experienta exceptionala a pacientului” este deviza retelei de Clinici Dentare Dr. Leahu. Din pasiune pentru stomatologie si din dorinta de a le oferi pacientilor cele mai bune tratamente, utilizam cea mai moderna tehnologie, pentru a putea trata chiar si cele mai complexe cazuri. De la receptie, pana la back office, intreaga echipa joaca un rol foarte important in relatia cu pacientul si in crearea unei experiente exceptionale.

    In prezent, brandul Clinicile Dentare Dr. Leahu este un lant de 10 clinici dentare (sapte in Bucuresti, una in Pitesti, una in Timisoara si una in Turda).Daca vrei sa ai parte de o dezvoltare accelerata intr-o companie de top, un mediu de lucru care sa iti permita sa devii cea mai buna versiune profesionala a ta, alatura-te echipei noastre. La Clinicile Dentare Dr. Leahu vei intalni o echipa specializata nu doar in medicina, ci si in domeniul tau de activitate. Impreuna oferim pacientilor sanatate reala si o experienta exceptionala.

    Cerinte

    - Experienta într-o pozitie similara de cel putin 2 ani;
    - Buna cunoasterea a pachetului MS Office (Excel la nivel mediu);
    - Bune cunostinte privind legislatia în domeniu;
    - Experienta cu diferite sisteme financiare/CIEL reprezinta un avantaj;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Spirit de initiativa si deschidere catre nou;
    - Capacitate de analiza, sinteza si structurare;
    - Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
    - Usurinta în stabilirea relatiilor interpersonale.

    Responsabilitati

    -Primirea, verificarea conformitatii si înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare, alocarea costurilor pe puncte de lucru, departamente si centrele de cost prestabilite, comunicarea cu furnizorii si celelate departamente;
    - Verificarea emiterii facturilor catre clienti în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, comunicarea cu clientii în vederea receptionarii acestora;
    - Înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariatilor, verificarea si înregistrarea diurnelor acordate, întocmirea de rapoarte si situatii specifice;
    - Întocmirea înregistrarilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situatii punctuale solicitate pe disponibilitati;
    -Înregistrarea si evidenta cheltuielilor/veniturilor înregistrate în avans;
    - Întocmirea periodica a reevaluarii conturilor exprimate în valuta;
    - Întocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe punctele de lucru, departamente si centrele de cost predefinite;
    -Reconcilierea fiselor de cont din aria de responsabilitate;
    - Participarea la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil;
    - Furnizarea de rapoarte, situatii, analize fiscale sau contabile la solicitarea altor departamente sau a managerului direct.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (17)