Receptionera - Companie medicala

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Capital Solutions active.


Vezi toate job-urile Receptionera - Companie medicala active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Capital Solutions
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.

    Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

    Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
    Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.

    Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.

    In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.

    Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.

    Cerinte

    - Sa aiba cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat;
    - Sa aibă abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;
    - Sa utilizeze MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook, la nivel mediu;
    - Sa aiba cunostinte cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: copiator, imprimanta;
    - Sa aiba abilitati excelente de relationare profesionala, sa fie orientat catre client;
    - Sa aiba capacitate de gestionare eficienta a timpului si de prioritizare a task-urilor in functie de gradul de importanta si urgenta;
    - Sa aiba capacitate de adaptare la un mediu dinamic si intreprinzator, sa aiba deschidere sa invețe lucruri noi;
    - Daca are un minimum de experiența pe o pozitie similara - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor si redirectionarea lor catre departamentele interne;
    - Preluarea si distribuirea corespondentei si a fax-urilor;
    - Comunicarea si indrumarea vizitatorilor catre departamentele companiei;
    - Activitati administrative (scanare, arhivare, xeroxare).

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Pachet salarial atractiv;
    -Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata;
    -Mediul de lucru placut si modern.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Capital Solutions. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Capital Solutions >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (31)