Agent Suport Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    Cerinte:

    • Experienta anterioara pe un rol similar este un plus;
    • Aptitudini de comunicare și ascultare activă;
    • Abilități excelente de comunicare și prezentare, orientare catre client;
    • Abilitatea de a gestiona situatiile si de a le prioritiza în mod eficient;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Mentinerea legaturii cu clientii, telefonic si prin e-mail;
    • Rezolvarea situatiilor legate de produse sau servicii prin identificarea si determinarea cauzei problemei; selectarea și explicarea celei mai bune soluții; urmărirea rezolvarii situatiei;
    • Furnizarea de informații exacte, valide și complete utilizând metodele / instrumentele corecte.
    • Pregătirea rapoartelor despre produse sau servicii prin colectarea și analizarea informațiilor de la clienți;
    • Atingerea obiectivelor de echipa;

    Beneficii:
    • Acces gratuit la cursuri acreditate si certificate din diverse domenii/arii de interes/limbi straine;
    • Program flexibil;
    • Punct de lucru situat central, acces usor cu diferite mijloace de transport, din orice zona a orasului;
    • Mediu de lucru placut.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)